۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۲۵۶۵۳
مديركل كل حمل ونقل وپايانه هاي چهارمحال و بختیاری:

مهمترين اولویت در اعزام زائرین کربلای معلی افزایش ایمنی در سفر است

مديركل كل حمل ونقل وپايانه هاي استان گفت: مهمترين اولویت در اعزام زائرین کربلای معلی را افزایش ایمنی در سفر عنوان کرد و از مدیران فنی شرکت ها خواست تا با جدیت و دقت نکات ایمنی ناوگان قبل از سفر را کنترل نمایند.
مهمترين اولویت در اعزام زائرین کربلای معلی افزایش ایمنی در سفر است
به گزارش جهانبین نیوز به منظور هماهنگي و برنامه ريزي براي ارائه خدمات مطلوب جهت اعزام زائران اربعين حسيني، جلسه اي با حضور مديركل و معاونين اداره كل حمل ونقل وپايانه هاي استان، سرهنگ نجفي جانشين قرارگاه پليس راه استان، مديران و مديران فني شركتها و موسسات حمل ونقل مسافري استان برگزار شد.

منوچهر سلمان زاده مديركل كل حمل ونقل وپايانه هاي استان در اين جلسه گفت: مهمترين اولویت در اعزام زائرین کربلای معلی را افزایش ایمنی در سفر عنوان کرد و از مدیران فنی شرکت ها خواست تا با جدیت و دقت نکات ایمنی ناوگان قبل از سفر را کنترل نمایند.

مديركل حمل ونقل وپايانه هاي استان از مدیران کاروان ها و هیات های مذهبی نیز خواست تا برای تأمین ناوگان مورد نیاز خود از طریق انجمن های صنفی مستقر در پایانه های عمومی مسافربری اقدام نمایند.

سلمان زاده با اشاره به نقاط قوت و ضعف اعزام زوار در سالهاي قبل تاکید کرد: زمان رفت زائران به سمت كربلاي معلي به دليل اين كه به صورت تدريجي است به راحتي صورت مي گيرد اما بيشترين هماهنگي و برنامه ريزي را بايد به زمان برگشت اختصاص داد.

سرهنگ نجفي جانشين قرارگاه پليس راه استان نيز با اشاره به شرايط متغير جوي بر رعايت سلامت فني ناوگان تاكيد كرد.

وي افزود : ترددكاروان زائران از محور لردگان– خوزستان ممنوع مي باشد.

لازم به ذكر است: ممنوعیت پیش فروش بلیت برای ۸ لغایت ۱۸ آذرماه ، ممنوعیت صدور هرگونه صورت وضعیت اتوبوسی از اول آذر به مقاصد غیر از عتبات عالیات،اولویت اعزام با زواری که در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند، تشکیل تیم های مشترک برای کنترل و نظارت و ممنوعیت انعقاد قرار داد ناوگان استان برای ارائه خدمات در سایر استان ها از موارد مورد تاكيد دراين جلسه بود.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۵:۱۰

19 Jan 2020